FFS!

Jaha idag har man inte gjort någonting i alla fall...

Jag har inte ens ätit idag, wtf.

Däremot har jag träffat en kattunge och spelat lite. Sitter och väntar på mat, leker med Linus och lyssnar på musik ute på altanen just nu.

Vad jag stör mig på är människor. Jag tycker inte om människor. I alla fall inte många, och de flesta som jag tycker om har jag aldrig träffat.
Människor är egoistiska, smutsiga, självplågande, godtrogna, envisa, självbelåtna, onödiga och jobbiga.
Sedan har de ju vissa bra egenskaper, men de är få.

Jag tycker inte om sociala evänemang, speciellt inte med folk jag inte känner (om det inte gäller en riktig fest). Men att inte bli frågad är väl värre.
För jag tycker fortfarande om mina vänner. Även om jag inte orkar med att vara runt folk under en längre period.
Aja, jag vet inte vart jag skulle komma med detta inlägget egentligen.
Ring mig nästa gång ni planerar något, jag kanske inte tycker om Supernatural men jag kanske tycker om er. Fast man kan ju aldrig vara säker på det heller... Jag kanske börjar tycka om den serien till slut. Även om det är den löjligaste serie jag hört talas om förutom Mommas Boys och Paris new BFF.

Nu ska jag äta. Jag bor i helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0