Get out of my way and stay away.

Idag har jag huvudvärk.
Och är väldigt trött.

För att underlätta har jag knappt ätit eller druckit. Jag vet att man ska dricka vatten men jag känner inte för något just nu. Även om vädret är jättebra ute.
Sen tror jag inte vi har alvedon heller, och jag spyr(nästan) av TREO.

Jag gör också det bästa man kan göra när man har huvudvärk, jag sitter vid datorn. Och lyssnar på The Hives.
Jag gör det så lätt för mig själv.

Men sova kan jag inte, dessutom är det för varmt, och röra mig kan jag inte heller. Sucks to be me.

Helvete. Känner mig som Tony Hawking när jag sitter och lutar huvudet åt sidan och bara kan komunicera genom tangentbordet. Pallar inte att prata, det blir för mycket ljud i mitt huvud. För påfrestande. Nu har Spotify lagt av också, vilket är jättekul.

FFS.........................

Så, nu har jag i alla fall gjort lite "nytta". Önskar att jag kunde göra mig av med min ilska men eftersom jag inte kan röra mig så blir jag bara ännu argare. Dra åt helvete. Alla. Verkligen.
                   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0