Number one !

Detta är det första blogginlägget på denna dator, någonsin.

Fick den idag i skolan, ny och fräsch. Det är en såndär liten "bloggdator", som väger 1kg och som man kan ta med sig i väskan.
Enda nackdelen är att den är gul. Riktigt gul. Jag menar alltså stoppljus-gul.
Fast det kan ju också vara till en fördel, eftersom det inte blir lika lätt att tappa bort den plus att det är lätt att känna igen den.

Igår sprayade jag topparna rosa, men det går bort idag.
Idag har jag haft min första sånglektion och det gick bra.
Vi fick våra grafritare(?) idag.
Det var nog allt tror jag. Jag måste fråga pappa om man kan ändra namnet på datorn dock 8| ...

Så nu sitter jag här och väntar på mat. Jag har testat camen, men vill inte lägga upp några bilder just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0