You've got a diamond. It shines shines through at the base of your neck and in to your yellow hair.

Jag kollade runt lite på google, på olika electro-grejer och mod-bilder m.m.

Jag kom sedan in på triforce tattoos, och hittade denna bilden,

som är väldigt cool.
Jag gick då in på hemsidan och hittade en jäkla massa triforce-tatueringar. Inom Tv-spel är det Super Mario, Zelda och Final Fantasy som gäller.
Sedan har vi ju "<3" tatueringar, som faktikst bara är fula, och matematiska, nintendokontroller, zappers och massa mer.

Såklart finns det ju hur mycket andra tatueringar som helst också, men jag tycker mest om dessa.

Det har varit mycket med tatueringar det sista, och jag har kommit fram till att om jag skulle välja en tatuering nu, så skulle det vara en triforce-tatuering. Och den skulle sitta i nacken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄ för Triforce!

2009-08-17 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0