Your'e wondering now, what to do, now you know this is the end.

Nu har jag kollat på alla (!) Elevatorshows. Helt otroligt, men jag tycker det är värt det eftersom det är roligt.

Tänkte skriva om att älta och allt sådant, men jag orkar inte längre. För allt som gäller ältning, leder ingen vart. Det spelar inte någon roll om man ältar, pratar om att älta eller bara förklarar att det inte leder någon vart att älta. Det leder ingen vart ändå. Så jag lägger ner innan jag kommer in på ämnet i alla fall. Idag låg jag i sängen till 14.08...

För de som vill veta (och de som inte vill) kan jag berätta att jag drömde att vi hade en pistol i frysen som jag skulle använda till att skjuta zombies(tror jag) med... Fun shit.

Jag lyssnar på musik. Olika. Amy Winehouse just nu.









Your'e wondering how you will pay, for the way you misbehaved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0