The most random thing in the world

Okej, idag har jag gjort något jag normalt aldrig gör. Av den enda anledningen att jag inte bryr mig.
Och för att göra det klart för alla att jag faktiskt inte heller gör det (även om det låter som att jag gör det ju mer jag säger att jag inte gör det), tänkte jag förklara lite.

Alla i hela Sveriges befolkning (som har tillgång och kan använda Internet, en tidning eller kan läsa överhuvudtaget) har väl nu sett att det går rykten om att Kirsten Stewart och Robert Pattinson är tillsammans. Detta trots att hon tydligen har en pojkvän.
Msn.se går galna över detta och hittar på mer och mer artiklar att sätta ut för att få läsare.

Själv blir jag så trött på hela cirkusen, varför skulle någon bry sig om de var ihop? Och om de nu är det, varför skulle de hålla det hemligt? Kanske för att få mer publicitet, men jag tror att många skulle köpa deras action-figurer ännu mer om man fick bröllopskläder med...

I alla fall... Nu var det så att jag såg en artikel som hade rubriken "Rob & Kirstens hemliga hångel fångat på bild", och jag tänkte att "äntligen får detta ett stopp", för om folk får reda på att de är tillsammans kanske det blir mindre hysteri, i alla fall i tidningarna (desto mer på bloggarna kan jag tänka mig).
Så jag gick in för att se om det fanns någon bild.

Men nej. Msn.se hade inte någon bild på det s.k. paret. Däremot berättade de vart man kunde hitta bilder på det.
Eftersom jag nu var så irriterad på hela grejen bestämde jag mig för att gå in och kolla vad det var för jävla bild.

Och här kan man då se dem "kyssas". Även om man inte ser att det är Kirsten där. Nu var det ju så att de var på KOL-konsert och när man är på konserter måste man sitta nära för att kunna höra vad den andra säger. Så mysteriet sitter spänt kvar i luften för alla Twilight-fans därute.


Sedan gjorde jag något som jag alltid ångrar när jag väl gjort det.
Jag gick in på en Twilight-blogg (ingen idé med länkning eftersom alla som är intresserade redan vet vad de heter).
Jag gjorde detta p.g.a. att kommentarerna till bilden hänvisae dit.
Där kan man se flera kopior på samma bild i olika storlekar och dessutom se andra bilder i olika storlekar. Det ser fortfarande ut som att de pratar.

Men kanske är det bara jag. Jag vill faktiskt inte att de ska bli tillsammans. Jag vet inte om det är för att hon klär sig som en slusk och ser drogad ut hälften av tiden, eller om jag bara inte tycker att Twilight-fansen ska få sin vilja igenom.
Däremot hade det varit riktigt kul om hon blev tillsammans med han som spelar Jacob, som en liten förvirring.
Eller ännu bättre, att de hittade varsin partner bara.

Eller det allra bästa, alla tre i en sexvideo. Det hade jag kollat på.

Men en sak jag tycker är roligt är de olika lagen. "Team Jacob" och "Team Edward".
Inte just lagen, de är fanatiska, men deras slogan tycker jag ibland om.
Själv är jag nog "Team Jacob". För det andra verkar lame. Och dessutom har de inga comebacks.


Den enda bra comebacken jag hittade från Team Edward var denna (och den var ju ganska bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0