Det var år sedan vi var små.

Du sköts i bitar, jag kanske gled emellan.

Så, jag missade bussen och sitter hemma.
Orkar inte förklara mig.

I alla fall har jag ont i halsen.

Men jag drömde en bra dröm. Jag har kollat på Elevatorshow, SuperEd och C&H.
Jag ska sova sen igen, kanske min hals blir bättre. Får se vad som händer ikväll.

Får ta upp sakerna på måndag igen.
Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig, alla talar om dig Hurricane...

Visst känns det fint att va vid liv, en dag till. Visst känns det fint nu, Hurricane?

Och vem tror på evig kärlek, ja vem tror på det nu?
Hur kan nån tro på evig kärlek, hur kan dom tro på den nu?







Och ingen vet om det, men jag ska berätta allt för dig

Jag ligger på sängen och tänker "tänk på mig"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0