I can't hear you when you have your head so far up your ass.

Vid vissa tillfällen önskar jag verkligen att jag hade ett basebollträ.

Jag är väldigt arg just nu. Inte upprörd, bara arg.
För varför finns vissa människor? Kan dom inte bara dö allihopa?

Jag talar förstås om fjortisar.
Och jag har inte ens något emot vissa fjortisar, men de som lyssnar på Amandavardet borde straffas. Helst samma straff som Josef Fritzl fick....

Och nej, jag överreagerar inte.
Jag tycker helt enkelt att de borde dö. Helst självmord, så man slipper gå nära dem.

Vissa vill jag vara nära, så jag kan trycka ut näsan genom bakhuvudet på dem med min knytnäve. Och det är inte bara fjortisar som kan vara så irriterande.

Aja, jag är glad att jag inte är som dem. Falska, obildade, fula, opersonliga, pinsamma, osäkra och på något sätt efterblivna. Men framförallt fittiga.

Vanligtvis brukar jag avstå från att använda könsorgan som elaka beskrivningar (speciellt kvinnans), men jag vet inte hur jag annars ska beskriva det så att alla förstår.


Wow, fett lika! :O:O

Kommentarer
Postat av: Alexandra

word

2009-08-29 @ 14:43:55
URL: http://ayae.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0