There's a possibility...

Det var längesedan jag skrev något nu...
Så, nog ältat i det.

Är det bara jag eller blir alla kära nu?
Och är det bara jag som aldrig får som jag vill?
För det känns som det, och det borde det ju inte.

Jag är trött på alla som är kära, jag är trött på alla barn som är överallt, gillar dem inte.

Jag är så trött på mina drömmar som är så jobbiga. I vissa får jag som jag vill, men då vill man ju inte gå tillbaka till sitt tråkiga liv i verkligheten. Eller så är de bara helt konstiga och hemska, och då kan jag inte sova alls.
Dessutom har jag börjat drömma drömmar där jag är otroligt arg och ska slå folk.
Så det är nog dags att börja ge lite utlopp, har inte bråkat på, ja, sen september i alla fall. Sen har jag ju inte slagit någon sen den där lilla incidenten i somras.

Jag är så trött på folks åsikter om mig, eller om vad som helst egentligen. Jag bryr mig ärligt inte om vad folk tycker och har lite tålamod för folk som inte fattar min brist på intresse.
Okej, inte allas åsikter och inte om allting. Men majoriteten.
Typ som mitt hår. Jag orkar inte ha fler konversationer om mitt hår, jag tycker helt enkelt att det är upp till mig vad jag gör med det.
Sen har vi dom som klagar på sånt de inte vet något om, eller som de inte har att göra med. Det gör mig bara förbannad.

Och dessutom är det som om allt, vad jag än går in på, gör mig arg.
Så ja, det är nog dags för utlopp.

Vaccinet också. Folk som klagar på vaccinet.
Kan ni inte bara sluta?
Babblar på om att det är onödigt och blablabla. Jag hoppas ni får svininfluensan och blir riktigt jävla sjuka. Tänkte först skriva dör men det är väl att gå över gränsen antar jag.
Men jag har hellre ont i huvudet än att ligga och spy i flera dagar med feber och jävelskap.
Jag vill inte starta en konflikt, men jag tycker inte man ska hålla på och vela och gnälla om något som är valfritt.

Så. Det är ju omöjligt att få med allt man skulle vilja ha sagt så det får vara allt. For now.

Jag sitter hemma och kollar på OC, jag är kär i Seth Cohen.
Jag kollar också på Vampire Diaries. Sen såg jag det senaste avsnittet av Glee förut också. Kanske ska kolla på det gamla som går på tv idag med, får se om jag orkar.
Lyssnar på bra musik som vanligt, men jag orkar inte skriva ner allt. Det är lite blandat.

Detta rockade jag igår.



That's how I Roland.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag är ledsen att du känner det så, men du kan alltid prata med mig, jag känner lika dant om vissa saker! Och jag tycker inte alls att det är något fel på att du grejar med håret. (:

2009-12-03 @ 18:09:31
Postat av: Sofia

Okej, det är officiellt häftigt att Charlottas kommentar är rosa! ;D Det kanske min också blir iofs, men ändå ^^

Wow, låter ju inte så där odelat positivt. Om jag är jobbig nån gång så säg bara till, jag har svårt för att märka sånt ibland... Btw så diggar jag att du vågar ändra ditt hår så mycket :)

2009-12-03 @ 18:16:58
Postat av: Ellinor

haha såklart inte era åsikter jag menar :)

ni tycker ju som jag, inget fel på dem ^^



2009-12-03 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0