Mama, I don't wanna die, I sometimes wish i'd never been born at all

Jag är ganska trött idag. På allt.
Så jag lyssnar på Queen för att lätta på stämningen lite, Freddie gör allt lite bättre.
Smooths it over, takes the edge off, etc.



Detta är något som skulle kunna hända idag känner jag... Jag är inte på humör liksom. Om du typ fattar bah lixx.....

Snart är det jul, med all stress det innebär.
Denna helgen ska jag städa och köpa presenter+ julklappar. Hur jag ska kunna göra detta utan pengar är ett mysterium, men det löser sig. Det gör det ju alltid.

Tusen drömmar och tusen drömmar till har jag drömt denna veckan. Tackar gör jag att den lider mot sitt slut, äntligen.

(Ja, jag har suttit och läst forntext i över en timme. Frivilligt. Och jag gillar det.)

Blablabla migmigmig jag orkar inte.

Senare ska jag kolla på OC och sova och kanske göra lite nytta också.
Men tills dess sjunger Freddie i mitt huvud.
Och igår somnade jag till den klassiska musiken som satt kvar och klingade i öronen även på kvällen. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0