Du ser dig själv i en grav, bara nakna andetag.

Här är ett blogginlägg.

Just nu lyssnar jag på Den feges lögn, en låt min syster kom att tänka på. Denna har jag hört många gågner i mina dar och jag ryser när jag hör den. Väldigt bra.
För övrigt har vi tittat på stamp för att, ja, det är en gammal goding.

Hejhej. Blogg är för tidskrävande. Bläblä...............

Någon dag kanske jag kommer ikapp men jag orkar inte hålla på för jag bryr mig ärligt talat inte. niläsgioscjivklbvkxdkbnsdfmkcf.


Jag vill bara lyssna på musik, vara ifred, sjunga med och kolla på Family guy. Och äta vattenmelon.

Min syster har seriösa problem idag och det finns en risk att jag slår henne senare. Eller nu.


För att se bilden på honom är det bästa jag upplevt idag. Han är snygg.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag hade rätt, det är Seth Green (lill-killen i without a paddle) som är rösten till Chris i Family Guy :)

2009-07-24 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0