Hela texten till Jag hatar att jag älskar dig(...) står här. För den är fin.

För varje gång jag ser The Big Bang Theory känner jag mer och mer att jag vill ha Sheldon.

Troligtvis är det för att jag påminner på olika sätt om honom. Men för mig är det han som gör serien. Plus att han är lång, till skillnad mot den korta Leonard.

Bilder.




Den högst upp är min favorit, då han sitter i en tidsmaskin. Avsnittet handlar om denna och Sheldon har en förmåga att återuppta ämnet om tidsresor i olika avsnitt. Tidsresor är något jag tycker om att disskutera och jag och Alexandra hade en väldigt givande disskution om detta i min sommarstuga.

Sidenote: Jag talar med Oliver. Han är trevlig som alltid.

Jag lyssnar på Hurricane Gilbert, Jag hatar att jag älskar dig m.m. och läser P&P. Ska börja på en annan bok sen också.

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig. Hurricane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0