Lika som två personer som är väldigt lika varandra trots att dom inte är släkt.

Jag kollade in Jeff Buckley idag, en person jag faktiskt aldrig googlat bilder på förut. Men jag fann att han såg väldigt bra ut.
Jag tycker att han James Franco är väldigt lika. Och ibland påminner han mig om Heath Ledger.



För någon vecka sedan (har totalt tappat mitt sinne för tid), eller något, pratade jag också om att James Dean var lik Maxwell Cauilfdkgndkg ur Grease 2. Han heter inte Cauilfdkgndkg egentligen, men jag orkar inte ta reda på det riktiga namnet just nu.

Såhär ser de ut i alla fall.


Väldigt likt. Alla är lika varandra. Tjoho, ska vi hålla hand nu eller?

För en lång lång tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0