New Moon

Jag har idag läst klart den alternativa versionen av boken New Moon i Twilight-serien. Som om alla inte visste vad jag menade direkt...

Men jag har ett återkommande problem med New Moon. Varför kysser hon honom bara inte? Hela boken, ingenting. Helt värdelöst. 
Varje gång ett tillfälle kommer i boken tänker jag "Yes! Gör det!" men nej... What the fuck is up with that shit?

Jag kan ju säga som så, att jag och Isabella Swan är inte lika. Det enda vi har gemensamt är blekhet och vår förkärlek till vampyrer. Men det har väl å andra sidan de flesta. I alla fall efter de läst boken. 
Och den stora skillnaden där är ju att för mig kan det inte bli mer än just förkärlek. Hon har ju riktig kärlek. Ja, så riktig som fiktiv kärlek kan bli. (Det jag gillar bäst med min skrivning är att man kan översätta den till engelska utan problem)



Fast jag vet inte om jag ens tror på kärlek. Jag känner mig inte långt ifrån de som säger att kärlek är bara uppfunnet av filmproducenter och alla hjärtans dag är bara för att driva ekonomin, därav bojkottar de det. 

Jag ska inte ventilera mycket längre, det låter som om Anna- Karin är på väg in i huset. 

Men jag måste verkligen göra en anti- rekommendation först. Som en motpol till Joe Turner förut. Jag ber alla, lyssna INTE på Sarah Vaughan. Det är väl inte ett typiskt expempel på det jag inte gillar med jazz men det är nästan så dåligt det kan bli.

Jag måste byta. Och det är nu. Så brb.

Kommentarer
Postat av: icka ;)

hahah. och självklart tog du den fula bilden på Taylor Lautner! han ska inte ha långt hår, han ska ha kort som han har vardags, det är såå hett! ;( hahahha :P

2009-07-07 @ 14:51:53
Postat av: ellinor

Ja, han har ju långt hår i New Moon, i alla fall i början :P Det är ju så man ser att det är Jacob jag menar :)

2009-07-07 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0