Six feet under- a freakin' wonder?

Väldans vad alla är med i Six feet under nu då.

Jag har googlat lite efter bilder på personerna från RV (till förra inlägget) och Dexter.
Det började med att jag läste att en kvinna i filmen var med i serien.
Sedan läste jag att självaste Dexter var det med, så jag kollade på bilder från serien.
Och vem fann jag då om inte Gio från Ugly Betty.
(Plus snubben från Dirty sexy money)
(Plus Zachary Quinto)

Detta för ju tankarna tillbaka till Ugly Betty, och om det har jag två saker att skriva.

1. Jag finner det lustigt att han som spelar Henry också spelar Henry i en annan serie (Harpers Island tror jag den heter).
För övrigt när det gäller Henry har jag förlorat allt intresse för honom, nu ses han som en oattraktiv jobbig typ.

Vilket för mig till nr 2;
Varför valde inte Betty Gio?
Jag förstår allt det där med att hon inte tyckte om honom på det sättet och blabla, men wtf?
Det är typ som Bella-Edward-Jacob (jag tänker inte ens gå in på skiten... *spykänslor*)

Själv så skulle jag inte valt som hon. Men å andra sidan är jag inte särskilt lik henne heller.

Så ventileringen klar. I alla fall för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0