Goodbye horses

Äntligen har jag hittat tjejen jag letat efter hur länge som helst.
Jag kollade runt lite bra musik (som Flee Foxes, La Roux) och dålig (som Ladyhawke, Rumpistol), när jag hittade tjejen jag tycker är väldigt lik Lily Allen.
Om det inte vore för håret skulle hon kanske inte påmint mig om henne, så kanske ska hon byta frisyr eller färg på håret så hon blir igenkänd för sig själv.
Å andra sidan är det väl kanske bra, då de flesta tycker om Lily Allen och nog kollar lite extra om det är någon som liknar.
Men så har man ju det där med att folk ofta jämför personer som är lika, och eftersom de inte göra likadan musik kanske folk blir extra kritiska mot henne.

Tillbaka till saken.

Natasha heter hon. Och hon är med i Bat for lashes.




Så.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

De är SJUKT lika verkligen! Förstår inte att hon vill ha EXAKT likadan frisyr dock... kan ju ha liite annorlunda liksom :P :D (fulefan!)

2009-07-31 @ 21:23:24
URL: http://dayream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0