SOAP - Skit.

Jag håller på att göra en samlad lista på Spotify, med hjälp av YouTube. Jag får upp Coheed and Cambria - Blood red summer, och bestämmer mig för att kolla runt på deras andra låtar.
Där hittar jag en låt som är med på Snakes on a plane- albumet. Nu är det så att jag vet att Cobra Starship tillsammans med Maja från The Sounds, William Beckett från The Academy Is.. och Travis McCoy från Gym Class Heroes gjorde en låt som är i slutet av filmen. Och vad jag kom ihåg är den ganska bra, så jag gick in på skivan. Väl där, vad hittar jag om inte PATD, All- American Rejects, The Sounds, Fall Out Boy, Gym Class Heroes, Jack's Mannequin, Coheed and Cambria och Cee- Lo Green. 

En hel hög med bra musik, helt enkelt.
Det verkar ju då som att producenterna har lagt alla pengar på bra musik till efter filmen för att sälja skivan hellre än att göra en film värd att se från första början. För Snakes on a plane är ju dålig. Hur de fick artisterna att sälja sin musik till den skitfilmen är ju värt att få reda på. Men jag kan redan gissa att de inte fick se filmen förrän det var försent. Så de har misshandlat PATD och alla andra stackars musikskapare med denna film och CD....

Men fodralet ser väldigt coolt ut.



Ett litet alternativ for ya



Och tills sist måste jag berätta att om en rolig låt jag hittade som heter Surfs Up Asshole. Texten är ungefär samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0