Visset och snårigt.

"Jag har lyssat på soptify 24/7 under 2 dagars tid medans jag har läst en novell på internet (innehållande 22 JÄTTElånga kapitel. på engelska) och vafan? jag hatar spotify nu! Daniel lindström kan ta sig i röven!"

Var bara tvungen, för att bevisa att det faktiskt inte bara är jag.

Nu är jag klar med allt. Nu är det bara resten kvar...

Jag ska plocka kläder, slänga skräp, sortera papper, gå igenom kvitton, ta ut mattan, ta ner tvätt, dammsuga, städa sängen, ta ner skräpet, bada, lägga allt på rätt plats och ha ett liv. Känns knappt värt det.
Va fan ska jag göra nu då? Gå ut och lägga mig i regnet och hoppas att allt sköljs bort.

Där ute doftar det av sommarens alla dofter. Där är det sommar men här inne är det höst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0