In my mind.

Jag har upptäckt en sak.
Pshycos är sexiga.

Nu vet jag ju inte om det är så att det bara är jag som känner så, och om de som läser detta tänker att jag måste ha något fel i huvudet jag med.

Och det är inte heller säkert att jag skulle tyckt det om jag faktiskt träffade någon av dessa personer eller personer som liknar dem på riktigt, men TV och filmversionerna av dem är väldigt inbjudande. I alla fall för mig.

Jag talar förstås om allas våra gamla hederliga pshycos, som Hannibal Lecter, Jean- Baptiste Grenouille, Dexter, Donnie Darko och säkert fler som jag inte kommer på just nu.

Och eftersom de är heta, kan jag ju lika gärna lägga upp bilder på dem, eller hur. Nej, det var ingen fråga (därav inget frågetecken).






Nu har jag ju bortsett från vampyrer och varulvar och gått på något lite mer mänskligt.

Och döm mig inte för att jag inte vill ha Prince Charming. Han är så tråkig och inte alls sinnersjuk.
Så, hej hej hjärnstörningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0