Guess who's back? It's Jimmys back!

Nu är jag tillbaka från min resa.

Våra hundar var väldigt duktiga där borta.

Och mina böcker är snart här, dock är det inte så bråttom nu eftersom jag nu återläser Twilight, på engelska. Detta för att kunna skumma igenom New Moon igen och fortsätta med de följande böckerna, fortfarande i transet som jag vet att jag kommer vara försatt i då. Och som jag vet att alla försätts i när de läser denna serien av böcker.

Dessutom vill jag passa på att förklara för eventuella personer som inte förstod, att filmerna jag lade upp på YouTube var helt totalt ironiska. Såklart var tanken bakom dem på ingen djupare nivå och vi försökte inte vara bra på det vi gjorde. Det handlade helt enkelt om att vi var uttråkade.

Så, jag är jäkligt trött, trots att jag suttit hela dagen. Men mentalt är jag helt borta och vill bara återgå till mitt läsande. Ska försöka läsa ut den idag och börja på New Moon imorgon, innan min syster kan komma tillbaka och bli sur på mig.
Fast den hon kommer vara sur på är nog mamma först, eller bara alla.

Detta var all uppdatering jag hade lust för just nu. Så. F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0