Nu blir det Simpsons och Family Guy och Dexter. Gah, what a perfect evening.

Ryan är väldigt snygg och idag kom jag på vart jag känner igen honom från (något jag tänkt på när jag kollat på The Notebook, alltså i 2 år). (Fast inte 2 år straight men jag tror jag såg filmen för första gången för 2 år sedan). (Eller 1).

Det är den unga Herkules! En serie jag fullständigt hatar, nästan lika mycket som Xena, precis efter Robin Hood.




The Notebook är för övrigt en otroligt bra film.




Och jag kan tycka att Shia (eller James) har härmat James (eller Shia) här, med ansiktbehåring, klädval och stilen.


för övrigt kollade jag o Ak på Heroes idag...
Sylar har nu katigoriserats under "attraktiva phsycos".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0