Snoppar och vänskap. Hjärta.

Ps, låtar som går runt i mitt huvud är fortfarande PATD, men också MCR och KOL.
Sen är det lite blandat, men Sophia Somajo med I-rony har fastnat och hela min tillvaro tycks vara en blandning av I-rony och Ironic med Alanis.
Det hela har en extra twist med ironi eftersom jag aldrig trodde detta skulle hända. Inte mig.
Fast det gjorde det ju inte heller, det är ju faktiskt det som gör det så oumbärligt.
Ja ja, att sova är ju ett av de bästa alternativen jag har just nu. Så jag kommer förmodligen göra det, för att slippa städa mitt rum. Det ser jag inte fram emot.

Fun fact:
Jag lärde mig idag att Kevin Smith är ännu bättre på film än vad jag trodde och att Adam Sandler är populärare än jag visste.
Att han är trevlig kan man ju få intrycket av men jag visste inte att han var bffs med Allen Covert, Peter Dante och Jonathan Loughran.
Inte visste jag heller hur Jason Segels snopp såg ut innan denna dag. Det har varit en lärorik dag för mig. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0