I'm not complaining I'm just saying that I like it alot.

Åh, visst hade det varit så jäkla mycket enklare om man fick som man ville ibland?
Antagligen...
Jag önskar själv att man skulle kunna få reda på vad en person gjorde, precis i ögonblicket man undrade, även om personen var på andra sidan jordklotet...

Ak har åkt till Berlin idag, med klassen. Trots att hon tog studenten i fredags och var på balen igår. Vilket också är konstigt, varför lägga balen efter studenten?

Tillbaka till ämnet.
Jag hade så gärna velat veta vad vissa personer gör under de korta ögonblick jag tänker på dem. Och även om det är en helt omöjlig önskan hade det varit så mycket enklare.
Om det dessutom fanns vampyrer skulle nog alla mina drömmar ha slagit in. Eller, inte alla såklart, men ett par av dem. Sedan har vi ju några om en ung Johnny Depp, Ashton Kutcher, Tad Hilgenbrinck och många fler. Haha.
Jag hatar att vilja ha något som jag inte kan få. Inom en snar framtid.
Det känns som att jag ska dö ibland, för jag blir så frustrerad. Bara att tänka på det gör mig irriterad och trött. Åh!

Aja, i Inbetweeners finns det i alla fall två snygga killar, varav en är den franska utbytesstudenten. Han såg mysig ut. Brun och allt.

Senare ska jag lägga in bilder på The Lonely Island, jag har tänkt göra det ett tag nu. Men jag har dem på datorn jag nästan aldrig använder, så även om det var säkert en eller två veckor sedan, har jag inte orkat hålla på med sketdatorn.




It's fine with me, I'm just taking in the scenery..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0