Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Imorgon bär det av. Till Solvik.
Jag har packat en del. Men att packa är inte min starka sida, då jag alltid packar väskan full. Nu har jag i alla fall två väskor, min stora bag och en liten som jag tog från Ak. I den lilla har jag saker, som kortlek, hattar, smink m.m. Och i den stora har jag alla kläder.

Försöker kolla på Greys Anatomy, men det verkar inte fungera. Kanske kan se det på söndag, annars får jag väl strunta i det. Orka vara ihärdig...

Jag såg lite på "Oskuldernas bal" förut. Och varför jag bara såg lite var för att jag inte kunde stå ut med deras kristenhet och tjat om fadern. I mina ögon såg det ut som en kult. Liten, ofarlig, men ändå en kult.

Kan lika gärna skriva ner direkt lite saker jag tänkt på flera gånger.
Vissa människor kan verkligen ha stor påverkan på en, även om man egentligen inte känner personen. Det är för mig väldigt konstigt och även om jag har flera sådana personer, blir jag lika förbannad på mig själv varje gång jag tänker på det.

Och jag har märkt att jag inte orkar skriva ner allt jag tänker för jag blir bara arg och trött på det hela. Aja. Jag ska försöka gaska upp mig. Även om det uttrycket inte är min favorit.

Skit samma. Jag ska sova tills jag dör och skjuta heroin tills jag somnar. HIMYM nu. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0