(Gay)All the way...

Jag glömde berätta att vi kollade på 'Lesbian vampire killers' för ett tag sedan. Det adderat till resten av veckans filmer och musik (och allt möjligt annat), gör det ännu mer gay. Vilket jag gillar väldigt mycket.
Gay is the new black.

Jag kom att tänka på en annan sak häromdagen.
Hur grym måste man vara på att blogga om man kan få nästan hela Sverige att läsa ens blogg mer än en gång trots att man är så tråkig som blondinbella ? Cred till henne för det. Dock inte så mycket annat. Men men...

Såg på The IT crowd (på svenska IT-supportern) och såg en favorit - Noel Fielding. Vilket fick mig att tänka på big fat quiz of the year, the mighty boosh och allt det där.
Min trevliga, discokule-klädde goth-detektiv med föräldrar bestående av Rod Stewart och en kråka. Alltid lika roligt att se honom.
Läser om Jane Austen och samtidigt läser jag Pride and Prejudice(Stolthet och Fördom, men jag läser den på engelska) och hittade denna väldigt roliga recension på en bok jag verkligen skulle vilja läsa. Pride And Predjudice And Zombies
Kommer inte ihåg mer som jag skulle skriva.
Någon mer som kommer kolla på Betnér på måndag? :)

Mina tankar hjäper mig att sova men under dagen är de min fiende...

Så håll om mig
Mississippi kan vänta på en bättre dag
Men inte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0