Yoho and a bottle of rum.

Kollade på Pirates of the caribbean med Ak. Tänkte bara påminna folk om hur snygga de faktiskt är. Speciellt Johnny Depp, som alltid kommer vara en favorit. Och det förstärks av hans kärlek till Tim Burton, som jag delar (säkert inte på samma sätt).

Igår hörde jag en PATD-låt med en fin video från Nightmare before christmas, en film som jag gillar och som Tim Burton gjort.

Ska åka till jsön med min syster snart, så jag ska skynda mig...

Men en sista sak;
Jag har fått ett sug att kolla på Sagan om ringen igen, det kom först när jag kollade på film med Alexandra i Solvik, sedan när jag satte på Enya igår. Och nu när jag skulle kolla efter bilder på Orlando, kom Legolas upp, vilket bara gjorde suget värre.
"Shut the fuck up or I'll kick your ass back to the Shire" haha. Citat is the shit.





Nu är Ak arg för jag tog lång tid på mig, trots att jag fick vänta en timme på att kolla på filmen på datorn, vilket vi inte ens gjorde, för jag fick leta upp den och kolla på TVn istället. Så bfdnklöwq, håll käft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0