Helvete. Om och om igen.

Nu ska jag snart bada.

På min lista står det en massa saker, bl.a:

Plattång
Jeansjacka
Bad/träningsshorts
Bikini (Svart och mönstrad)
Bärbar dator (Det är något jag inte kan skaffa själv dock)

På en annan lista hittar man detta:
Musikprov
Musikarbete
Hkk-arbete
SOarbete
SO/SV-arbete

Och det var allt.
Jag behöver saker, vill ha saker och behöver få saker gjort. Livet är kass. Jag längtar till sommarlovet som fan.
Fuckfuckfuck.

Ska kolla på Ballar av stål, mina favoriter är Bitterfittan, Soneby Citysports och The fuckers. Själv?

Kan inte hitta mina hantlar, men jag var ute på promenad med Tindra förut i alla fall. Så nu har jag inte lika dåligt samvete.


Syrran rockar stilen med min hatt, farsans gamla skjorta, nya skor och vita glajjor.
Lite strumpbyxa, kjol och sjal på det så får man resultat.

Själv kör man på vintage skor och tröja tillsammans med hatt, gamla jeans och jackan från monki.

Systrar for life.

Shitshitshit. Helvete.

Livet är kass. Sug en druva.

Detta inlägget skrevs för 2 dagar sedan, men eftersom internet är kass så...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

<3

2009-05-21 @ 02:46:40
URL: http://dayream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0