Ung

Jag satt i bilen förut och kände hur paniken spred sig.
Rädslan för att bli gammal tog nästan över mig. Tanken på att jag inte alltid kommer vara ung skrämde skiten ur mig(inte bokstavligen)... Jag förstår till viss del de äldre människor som får deprissioner och nojor. Att de klär sig som tonåringar förstår jag inte, men rädslan förstår jag. Jag vill inte bli gammal. Usch nej.

Så jag ber er, om vampyrer finns, snälla gör mig odödlig inom en snar framtid...

Trots att det är emot alla fysikens(logikens, biologikens-om det är ett ord, och alla andra) lagar så kan jag inte sluta hoppas på att det finns. Och det är ju skit.

Något annat som är skit är snygga killar som är för gamla, bor i ett annat land och som är upptagen.
Exempel:




Man borde inte få vara så snygg om man inte är tillänglig...
Och folk säger att Johnny Depp är ful. Pfft...

Har hittat en hel del roliga bilder som jag lägger in någon gång. Men inte nu.
För nu ska jag äta glass och kolla på film med min syster.
My dick, Jerk it out, Alla som inte dansar är våldtäcksmän m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0