Helt åt hevete

Allt är ju åt helvete.
Och mitt huvud är dumt i huvudet(jag inser felet i meningen själv,tack).
Varför får man inte bara tankar man själv vill? Varför kan man inte bara bestämma själv vad man vill ha och styra sina känslor. Allt annat är ju skit. Vad i helvete tänker min hjärna egentligen?

Jag trodde på allvar att detta var över...
Men aja, hoppas det går över för jag klarar inte av att gå runt irriterad på mig själv!
Please, would you one time, let me be myself
So i can shine, with my own light

If you dont mind let me be myself


Såg en film om nazister, dom är dumma i huvudet på riktigt.
Det är lönlöst att gå in på det för det leder ingen vart, det var så länge sedan nu..

Men jag kan ju ge ett tips till alla nazister(och rasister) som fortfarande tror på det ariska folket.
Ta livet av er, ni gör oss alla en tjänst, plus att ni får följa i era å så älskade ledares fotspår. De som tog livet av sig i brist på mod. De som var så fega att, när allt rasade runt dom, dom tog den enklaste vägen ut. Det som dom gjort hela vägen, med konspirationer och sjuka tankar.
De som inte vågade stå upp för sig själva när som tagit livet av 6 miljoner människor. Allt enligt deras vision och dröm om den perfekta människan (där dom ändå inte hade fått plats).
Även om det var deras dröm, även om de tyckte att de hade så rätt att de lurat ett helt land och krigat med så många andra, även om det var vad de förtjänade(och mer). Ändå tog dom livet av sig. För dom var för fega.
För dom vågade inte vara kvar när upplösningen kom, när allt det de byggt upp skulle rasa och ge dom en så hård bitch slap att dom kanske skulle få vett.
Dom visste att dom skulle dö en mer passande död om dom inte gjorde det själva. Dom fegade ur.

Tipset är ju förstås också för dem som förnekar Förintelsen. Ni kan också dö. Helst på ett koncentrationsläger. Fuck you.


On that note, här är lite bilder jag tycker om av olika anledningar.








Detta inlägget skrev jag i förrgår, men eftersom internet cpar loss så har jag inte kunnat lägga in det förrän nu.
Jag ska duscha, klä på mig, föna håret, måla naglarna, sminka mig, slå in en present, hämta upp Alexandra i hjärtum, åka till Felicia.
Igår såg jag Loser igen, en film som ett tag nu, har varit på min "filmer jag vill se igen"- lista.
Den är grym, jag älskar hans mössa.
När jag sedan fick se hans hatt, blev jag förälskad på riktigt och tänkte "en sån vill jag ha". Och, som en dröm, hittade jag en likadan svart hatt på H&M idag.
Lyckat värre.

Kommentarer
Postat av: Inte för det direkt spelar roll:P

Håller med om Nazisterna och känslorna:)

2009-05-10 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0