Ett

Det är inte värt att kolla på Robinson när inte Erik (med C?) Billing inte är med... Han var min favorit.
Utan honom finns det ingen jag kan tycka om, han hade allt. Tuppkam, piercings, skånsk dialekt, åsikter, personlighet och brösthår format som ett ägg.
Bra TV.

Har kollat på Magnus Betnér, en kille som jag tycker fler borde lyssna på.
Många tycker han är tråkig och gnäller på allt, men han förklarar problemen han upplever och kommer på olika lösningar till dem oftast. Dessutom är han rolig när han gör det och skämtar om det. För inget är så seriöst att det inte går att skämta om.
Och han skämt förstår inte alla, de tycker han är kass. Jag tycker det är del av det roliga. Att han lyckas så bra med att provocera folk till att lyssna mer på honom, utan att de inser det.

Sen kan det ju bli som med Hitler, jag kanske är en av de som stöttade honom. Inte för att jag tror det, men det gjorde ju inte de heller, att det kunde bli som det blev.
Han var en bra talare, gav en lösning på problemen och gav folket någon att skylla på.

Jag tycker om svenska reklamer. De är ofta bra och framkallar någon form av känsla, som sällan är negativa.
De dom man gjorde förr alltså. Och jag menar självklart inte sminkreklamerna eller de dubbade. De svenska reklamerna som comviq och ica. Eller friends.
Här kommer lite reklamer jag tycker om.


JAG HITTAR INTE DECILITERMÅTTET!

Hasch

Snälla Åke

Ipren

Riddarna kring det runda frukostbordet

Fulöl

Osynlig

Hårda ord

Och en favorit
Rödluvan

En avlutning
Cancerforskning

Pimpdaddy




Please, would you one time, let me be myself
So I can shine, with my own light, let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself


Queen forever. Sometimes I wish I'd never been born at all

Spin Doctors Two Princes går inte att hitta på Youtube... Men bra är den. Volbeat är bra med, men jag orkar inte länka mer...

Smakprov på mina nya kläder och lite på Freddie



Foo Fighters Learn to fly
Kings of Leon Use somebody

Nu ska jag äta pizza

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, eller hur. Erik bining(eller va nu han hete ><) var kung! :D. Hahaha, såå jädra sköön!!!

Jaja, men är erik kvar, han hejar vi påå! :) Hoppas allt är bra med dig! Love you! <3

2009-05-16 @ 21:55:51
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Jag

Svar:

Precis.

Allt är bra med mig, hoppas desamma om dig :) <3

2009-05-17 @ 00:22:08
Postat av: Loliver

FAN VA SANT! haha och det där med betnér har jag sagt till så jäkla många.. Han e bäst på att tracka Runar sörgaard åxå xD

2009-05-17 @ 01:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0