Det är en synd

Det är tråkigt att folk inte verkar fatta vad jag menar med "bitterfitta"...
Jag tänker inte skriva om men massa skit som hände under dagen, då hade jag aldrig startat en blogg.
Enda anledningen till att jag startade den var för att få ut aggritioner. Och att vara annorlunda från alla andra tråkiga bloggar. (Med tråkiga menar jag såna som inte spelar någon roll om dom försvinner för det finns så många likadana ändå)

Jag hade tänkt skriva lite mer om tråkiga svennar, men det gjorde min syster så bra så jag hänvisar alla till hennes blogg här.


Så nu kanske jag kan skriva lite om personer jag inte tycker om.
Rövungar. Såna som inte bryr sig om miljön dom befinner sig i, vilka som gjort i ordning innan dem, vilka som måste städa upp efter dem.
Såna som spottar på golven runt sig, och sedan sätter sig i det.
Såna som aldrig går fram och säger något, utan, bara när du går förbi, säger något lite högre än en viskning till sin lilla vän om att väskan är grön. Trots att den är turkos.
För de personerna vet oftast inte ett piss om vad de snackar om.
Ett exempel jag kan dra är ju om min hatt.
Härom dagen hade jag min hatt på mig (min icke 'bowler hat' hatt), och en sådanhär rövunge kommenterade bakom mig när han gick förbi. Han sa något om att det var en "Charlie Chaplin"- hatt. Jag skulle bli förvånad om denna person ens kan stava till sitt eget efternamn så mycket frånvaro som han har. Men men.
Nu är det ju så att Charlie hade en bowler hat, något jag inte hade.
För er som inte fattar så är en "Charlie Chaplin"-hatt en helt rund hatt, med rundade kanter. Nog för att jag hade rundade kanter. Och den var ju formad som ett huvud, alltså rund. Men grejen är att hatten är helt platt, förutom en innerkant på toppen, som går innåt.
Som han i 'Loser' har. Fast svart.

Såna personer irriterar mig. Så jävla mycket. Dessutom är de flesta rasister/nazister(jag vet inte om de vet skillnaden), trots att de själva skulle blivit dödade av Hitlers vision.
Och ni kan klaga om ni vill, vilket det verkar som ni vill... Men vad man än säger så är jag alltid bättre än dem.
Föralltid.

Sedan fick jag en kommentar som handlade om vad jag tycker om förhållanden.
Det är inte så att jag är emot monogami. Men eftersom jag nyss kommit ut ur ett relativt långt förhållande och personen jag gjorde slut med blev rätt så klängig, så är det inte konstigt att jag inte söker efter en partner.
Jag vill inte vara onödigt elak mot folk, inte sådana som jag har en relation till, men i detta fallet blev det för mycket.
Så jag är glad att jag inte gjorde något jag skulle ångrat...

Peace out (nöjd nu, tönt?)

Kommentarer
Postat av: Idel öra

Jag kan säga att du har en utav de intressantaste bloggarna jag läst, den enda jag orkar följa.

Jag kan också förstå det mesta av det du säger och hålla med.

Bara positiv kritik från mig. Keep it up!

Det hjälper att höra sådana bra tankar om saker även om de bara är menade för dig:)

2009-05-15 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0