Det verkar

Det verkar som om man måste vara rik för att kunna blogga.
För alla bloggar jag någonsin varit inne på (vilket inte är många i och för sig), har varit skrivna av äckliga brats med för mycket fritid och en jävla massa pengar...
Jag säger självklart inte att dom borde leva fattigt även om dom har pengar, det vore ju att vara politiskt okorrekt. Men varför vill folk läsa om bortskämda ungar som kan få allt dom vill ha, allt man själv vill ha men inte kan få?
Jag gör Blondinbella till ett undantag för jag vet att hon måste jobba ganska hårt, även om hon är en gris.
Hon verkar vara en s.k "superkvinna", men jag hatar henne ändå.
Dels för att hon är en svinpäls (lite humor där) och dels för att hon är so otroligt jävla TRÅKIG! Jag skulle hellre lyssna på våra skrikande fåglar än att behöva läsa hennes blogg vaje dag. Hur i helvete kan folk tycka hon verkar intressant?

Helt värdelös... vissa perosner har i alla fall tagit till vara på sina förmåner, skaffat en personlighet och kunnat stå emot mainstreamet.
Detta var inte tänkt att utvecklas till ett personligt påhopp på grisungen, det bara blev så.
Min poäng var att det är så sjukt att folk hellre läser om pengar utan personlighet, eller om "modetips" från någon unge i Farstad som inte vet skillnaden mellan sammet och siden. Om såna som inte har någon egen stil, men som prackar på folk att dom ska köpa ansiktmasker, aloeverakrämer, dyr choklad och jordgubbar trots att det är mitt i vintern... Att handla efter säsongerna är inget man bör tänka på eller? besprutningsmedel, vad är det? Djurplågeri, spelar det någon roll hur djuret levde när vi ändå bara ska äta det?
Jävla idioter och alla som läser det kan ju gå och lägga sig under en sten och skämmas.

Sen finns det ju dom som verkligen har cool stil, som är sig själva och eftersom dom har friheten att köpa det dom vill ha, gör det. Det är ju kul för dom. Inte för mig.

Att små kukungar inte läser detta hade inte stört mig om det inte vore så att dom läste en jävla massa skit istället.
Så här följer musik och bilder.

All musik kan vara bra. Men det är den inte. Här är lite som är det.
http://www.youtube.com/watch?v=Ekb92EUUeQg

http://www.youtube.com/watch?v=NNCS80beZmI

http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc

http://www.youtube.com/watch?v=r-KnNVoFsCc

Såg lite reklamer som jag länkar snart.






För jag föredrar Bob Marley framför Andrea och Sara...

Kommentarer
Postat av: lovis



Kunna stå emot mainstreamet? Köra sin egen style....



JA och det är väl precis det denna blondinbella gör. Hur många 18åringar har startat upp så många företag och fått ett helt land att läsa om hennes liv...



Detta liv är hennes liv, jag tycker du gör fel som dömer andras liv..Hatar människor du inte ens känner...lägg din tid på att gilla eller vafaen



Det du nu får hata om du nu vill hata är väl alla jävla människor som går in o följer det du kallar skit....tex du, eftersom du verkar veta lite om blondinbella



Vad säger att just din stil...eller den typen av människor du beskriver är de rätta? Det kallar jag riktiga jävla fördomar



2009-05-11 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0