Fula människor

Idag, kära barn, ska vi prata om fulhet.
För det finns olika sorter av ful.
En sort är den sorten som helt enkelt är ful. Bara tekniskt ful. Man behöver inte vara oattraktiv eller äcklig för det, bara inte se bra ut (exempel, James McAvoy, som är ful men ändå jävligt het). Typ som det finns de som är snygga men som ändå är oattraktiva. Ett exempel på det är Paul Walker. Han ser tekniskt bra ut, men gör ingen oreda i trosorna om du fattar.
Att vara ful på det sättet är bättre än att vara ful på insidan. För det är det mest oattraktiva av allt.
Och ett sätt man kan se att någon är potentiellt ful på insidan är om personen i fråga är fåfäng. Fåfänghet och egoism går hand i hand.
Att blanda dessa två fulheter är ett sätt att få den perfekta fula människan. De som tror att de är snygga men som ser ut som uppsvällda fladdermöss i ansiktet.

Och jag känner lite att man borde hålla sig inom sin "leauge". För att se en oattraktiv och en attraktiv människa kyssas på offentliga platser är inget man vill se. Någonsin.
Dessutom är det väl ofta så att oattraktiva människor har dåligare självförtroende, vilket leder till att de inte kysser varandra offentligt lika ofta.
Jag säger inte att jag tycker det är roligt att se folk kyssas överhuvudtaget, men om det är personer man inte finner motbjudande är det oftast enklare att vara runt dem. Även om de grovhånglar/har sex.

Jag skulle ju hellre sett på när Eva Longoria och Tony Parker kysstes än när Amy Winehouse och Blake Fielder dreglade på varandra.
Även om jag tycker om Amy, hon har cool stil (utom knarket och "inte-äta"-stilen) och hon gör bra musik. Blake har bra klädsmak och ser ju ganska bra ut. Om man bortser från blekheten, svetten, knarket, alkoholen och allt annat som förtär hans innanmäte.

Ja, man kan vara ful på olika sätt. Jag är inte ful på något sätt så få inte för dig något.
Och som man kan se själv, så har jag (som alltid) rätt.





Och det finns vissa man inte kan säga är fula. Johnny Depp t.ex. Han ser bra ut, även om just du inte blir våt när du ser honom.
Typ som Paul Walker för mig.
Så sluta säga att folk som ser bra ut är fula bara för att du inte är attraherad av personen. Då är du ful.

Och jag vet, "if I'm ugly then so are you", men det är jag inte. Så haha.
(fuckya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0