Hatt

Jag sitter och tittar på en film från typ 10 år sedan.
Vi åkte och hämtade min syster från sjukhuset vid ca 08.00 och nu är vi hemma.

Insåg nyss att en av skådespelarna är min älskade Elias, från en av mina favoritfilmer.
Han såg bättre ut när han var yngre(= mindre hår).
Plus att pojkvännen från Hot chick är med, tillsammans med några andra mindre kända ungdommar.

Wow, killer påminner mig om Seth Cohen, något som alltid, alltid, är ett plus.

Igår var jag i gbg, då min syster opererades. Jag köpte en ögonfransböjare, silvershampo, vita lysande tights(bikbok), skor(dinsko) och en hatt(beyond retro). Det va fanimej på tiden att hatten kom fram!










En sak jag tänkt på flera gånger är hur lika Clint Eastwood och Jude Law är.
Detta insåg jag när jag för ca ett år sedan när jag såg Clintan i en gammal klassiker. Vilken minns jag inte, men en klassiker var det. Men å andra sidan har han nästan bara gjort filmer som blivit klassiker.





There you go (Peanutbutter jelly time style)

Är du trött och lite sliten, vältra dig i skiten.
Good night, travel well. Oh, and fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0