Kjikgfhygfhj

Nu har vi 5 datorer hemma. På 4 personer. Bra utdelat tycker jag.
Nu är ju i och för sig min dator fortfarande skolans dator men...

Jag sitter på sista lektionen och lyssnar på Spotify. Vi ska göra ett arbeta i grupperna från Ramsvik, men jag känner att jag inte tillför så mycket idag. Mitt huvud är ganska mycket mos och jag känner mig efter.

De verkar kklara sig bra utan mig ändå :P
Internet är seeegt och Facebook funkar knappt på denna datorn.
Min syster Facerapede mig idag, haha.

Om vi gått tidigare och åkt med bussen som gick 13.27 hade vi fått vänta 10 min på bytet. Men nu är det en halvtimmr kvar tills bussen går, sedan får vi vänta en timme på bytet. KUL !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0