The black sheep boy dissolves in each dead bed and empty home...

Jaha, här sitter jag och är sjuk...

Nu är det onsdag, och jag har fortfarande inte sett det senaste avsnittet av True Blood. Jag och AK kom att tänka på det igår, men vi glömde av det igen.

Idag kan jag ju berätta att mina symptom har ökat från halsont, hosta, slem, täppt näsa, ont i huvudet och väldigt varm till att också må illa.

(Systern min har förvandlat denna dator till den lilla sjöjungfruns paradis).

Jag var inne på mitt Twitter-konto för första gången idag. Jag skapade det för 4 månader sedan, men har inte varit inne efter det. Men nu när Twitter-hysterin härjar tänkte jag att jag i alla fall kan ge det en chans. Lite meningslöst känns det men det är ändå lite kul att läsa lite om vad folk har för sig (utan att behöva läsa bloggar, som är alldeles för långa för mig)... Dessutom är det roligt att hitta kändisar :)

Jag följer Danny Masterson, Ashton Kutcher och Jason Segel t.ex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM UT.. så spelar vi in fler FULA FILMER!

2009-09-02 @ 16:08:01
Postat av: Pernilla

Svininfluensan kanske ;) symptomen stämmer in! Nä, men det e många osm e sjuk på exakt samma sätt i Lilla Eländet nu. En kompis var på vårdcentralen igår å kolla sig, men hon va inget svin :) Däremot hade hon träffat en tjej som hade tre klasskompisar som hade skiten :S

2009-09-02 @ 18:06:34
URL: http://vanillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0