Den vita massajen.

Ookej, så jag vill bara förklara för Resterna av det förflutna att det förra inlägget var ett skämt.

Min syster åkte INTE till Mellerud, vi hade bara lurat våran mor till att tro detta. Så du kan ju ta dina försök till att vara djup någon annan stans. Till någon som kanske bryr sig.

Så, igår var vi hemma och städade. Sedan GICK vi 3 km hem till Admir. Det var trevligt, nästan hela tiden. Vi gick och gungade, och sedan, för första gången, hängde jag i centrum. Wow. Tänk att min första fjortis-upplevelse inte bara kommer några år försent, utan också endast med folk som är äldre än mig. Min första fjortisfest var jag också på nyss. Inget av detta är saker jag vill upprepa dock. Efter detta åkte vi hem igen och (jag) sjöng lite singstar. Blablabla och så gick jag och la mig.

Jag vet inte vad jag ska göra nu dock... Kollar på en rätt skum verklighetsbaserad film på 4an.

En sak jag hatar är reklamerna om att rädda liv. De är inte bara otroligt långa och tjatiga. De är också helt värdelösa och avskräckande.
Barncancer fonden har en bra reklam, den är kort och det är söta barn med.
Men vad har de som gör HLR-reklamerna för problem? En gubbe som säger samma mening 15 gånger fast på olika sätt. Sedan tycker jag inte att han ska försöka få mig att känna mig skyldig så jag ska ge pengar till deras hjärtstartare. Nej tack.
Jag tycker inte ens att man ska rädda fler liv. Naturen hittar sätt att sålla ut arter när de blir för många. Det uppkommer sjukdomar, andra ater äter upp dem osv.
Så kanske, kanske, vill naturen att ett par människor dör. Eftersom det ändå finns ett par miljoner människor för mycket.

En till sak är Kändisdjungeln... Jag menar, vilket jävla horprogram! Snacka om desperata människor alltså.
Tankegången: Nä,fan, nu har man inte varit på Tv på ett tag. E la dags att böja sig fram lite och sära på skinkorna... Åh, de ska slänga in lite svenska B-kändisar (för det är ju inte ens riktiga kändisar, inte ens riktiga svenska kändisar de fått tag på) i en djungel (för redan där är man ju på).
Svenska folket ska bestämma vad jag ska göra under 16 dagar medan jag är mitt ute i ingenstans.
Nämen jag är på. Allt för lite kändisskap. Ja! Där tv 4! DÄR!

Att ens låta någon annan bestämma vad du ska göra i 16 dagar för att synas är ju bara knäppt. Varför någon skulle vilja göra det värre för sig genom att vara i djungeln, visar hur faktiskt desperata de är.

Så det var allt. Jag vill inte flytta till Afrika.

Kommentarer
Postat av: Måste ses^^

Måste ses Sagan om de bannlysta hela filmen i ett

http://www.youtube.com/watch?v=flSRA_SuvXg

2009-09-06 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0