It's a conspiracy man

Varför är det så olidligt varmt? Och varför fungerar inte Facebook? Jag kan inte uppdatera min status.
Inte heller Google fungerar, jag försöker skapa ett konto men den vägrar skicka min kod...

Min faster är här men ska nu åka, och kanske är det för det bästa eftersom jag helst inte vill smitta ner dem och deras barn. August och Olof.
Jag gillar de namnen.

Jag känner mig varm och trött och jag kanske spyr snart. Jag hatar flugor och jag hatar innefåglar. Hatar gör jag också religion. Endast Buddhism tål jag, för det är en vänlig religion.

Så. Nu orkar jag inte, ska testa att Googla på en annan dator.

Hittade ett bra inlägg om Västtrafik på samma blogg som jag snodde bilden från:
Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0