What what (in the butt)

Så detta är det första inlägget på bloggen.
Något som jag förespråkat emot, sagt att det är onödigt.

Och det tycker jag fortfarande, vem skulle vilja läsa om någons liv på en blogg? Det är ju antingen en fullkomlig främling, vem vill veta saker om främlingar, eller någon man känner, varpå jag undrar varför man inte använder sig av telefon eller annan kommunikation för att berätta om sin dag.
Jag skulle aldrig få för mig att läsa min kompis blogg, varför läsa om sånt man redan vet?

Allt detta hindrar ju inte att jag faktiskt är lite nyfiken på vad andra gör och det faktum att min dagbok är nästan full gör ju att jag har desto större anledning att börja.

Sitter och lyssnar på denna trevliga låten, hade glömt bort den tills jag hörde den på Talang 2009 i

http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0