I'm going in for the kill. I'm doing it for the thrill.

Idag gick jag upp tidigt och åkte till polisen alldeles i onödan.

Eller, inte helt i onödan, men det visade sig inte krävas till just det jag åkte för.

Och jag åkte för att min nya lärare sa att man behövde ett ID-kort för att kunna skaffa ett bibliotekskort. Och bibliotekskortet behövdes för att jag skulle kunna få låna mina skolböcker. Och de behövs ju om man vill kunna arbeta på lektionerna.

Men det visade sig att min far betalat 440:- för ett ID-kort som inte ens behövdes. Fast det behövs ju ändå, men det hade inte behövt bli så pressat som det nu blev.

I alla fall fick jag mitt b-kort idag, rätt och slätt, så jag kunde låna ett par skivor jag hade spanat in. På måndag hade jag tänkt kolla in serieböckerna som de har. Och kanske tidskrifterna.

Nu sitter jag och väntar på pizza och lyssnar på My superstar med Rollergirl(och La Roux). Hur fan den låten kunnat komma med på en barnskiva är helt otroligt...





Jag fick reda på att båda dessa herrar(Naboo och Vince) som gillar att posera tillsammans, heter Fielding i efternamn.





Naboo är för övrigt med i The Mighty Boosh.


Det var allt. Jag längtar tills jag får min egna dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0