Inte när jag nästan är naken.

Nej, det var inte allt.

Hahahaha.

Nu när jag försökte hitta bilder på Johan (vilket inte är så svårt eftersomnästan alla tjejer under 15 vill gifta sig med honom), såg jag en länk till hans audition till Idol. Och jag tänkte, "Ah, nu kan jag se varför han kom med från första början".  Och jag kan ju säga att hans låtval var bra. Kanske inte till honom, men låten är bra.
Och jag tycker nog också att det är hans bästa uppträdande någonsin, vilket säger ganska mycket eftersom han slaktar låten. Ganska humant slaktar han den, men ändå.

Sedan var han ju duktig när han valde When you were young också. Igen, inte på att sjunga. Faktiskt så hatar jag honom för att han så sadistiskt och brutalt slaktade den låten framför mina ögon. Det är också den enda låten jag kommer ihåg att han sjöng i Idol, och det är mest på grund av att jag först då utvecklade känslor riktade mot att kasta honom i havet med två påsar grus bundna runt fötterna.(Och ja, jag tror faktiskt jag kan kasta honom, även med gruspåsar. Han ser ju ut som resultatet av duktigt rökande under fel 9 månader från hans mammas sida).

I alla fall, tillbaka till spåret.
När jag kollat så långt jag orkade på klippet såg jag ett annat. Anledingen till det var "visningbilden" till klippet. Hahaha.
Så, här är en länk till det klippet.
Det hela är bara en rad bilder på Johan, gjort av ett fan. Men om man är ett fan av Johan och vill göra en video om honom, använd inte bilder där han är sminkad som en vampyr med svarta läppar och slingor i håret (och möjligen lösögonfransar), det gör honom för mycket rättvisa. In that sense att han ser löjlig, osexig och otroligt skrattretande ut.

Så. Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0