This thing called love I just can't handle it

Dagens låtar:
Består nog ganska uteslutande av Queen
Kind of magic
Somebody to love (även Glee Cast versionen)
Show must go on
Fat bottomed girls
Crazy little thing called love
Killer queen

Osv...

Och jag vill även ge denna låten till Alexandra. Hej.

Jag orkar inte länka alla låtar eftersom jag tycker att man borde kunna dom ändå, och kan ni inga av dessa låtar sedan innan så är det väl dags att läsa på lite.

Förövrigt har jag suttit och läst ur en bok med gamla gamla texter, som Pyramus och Thisbe, Tristam och Isolde, Beowulf och Odysseus (känd krigare i Troja)... Hade tänkt att börja läsa delen med Romeo och Julia nu, men först ett OC- avsnitt.

Linus är här också, men han sover nu.

En sak ni kan ta med er och disskutera är att poeterna var mycket bättre förr. Gamla dikter är mycket mer välformade och vackra än dagens.




Jag har ljusa ögon.

Och detta är anledningen för luvan.

Så, hejdå nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra YO!

Haha! den låten, va härlig du är :)

2009-12-30 @ 20:34:56
Postat av: Alexandra YO!

Jag vill ge den till dig också!

2009-12-30 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0