It was not meant to be like this, not what I planned at all.

Så.
Jag behöver inte ens gå in på Idol igår, det känns lite overkill så att säga.
Men jag kan ju säga att jag har helt oklanderlig musiksmak, mina två favoriter från början går till final.
Vet faktiskt inte vem jag tycker om mest... Men ojojOJ vad Erik ägde sönder igår. WOO! Jag fick adrenalinkick bara av att höra honom...

Idag har varit helt värdelös, ledsam och onödig...
Såg senaste avsnittet av VD, jobbigt att inte kunna se vidare. Kunde inte åka till gymmet, orkade inte åka till broshan eftersom jag trodde jag skulle till gymmet.

Jag har mörbultat en plåtburk... Det är jag inte stolt över, men man kan stänga den om man försöker lite.

Kollade på Romeo och Julia för första gången... Det var inte lika illa som Brokeback Mountain eller Noebook, men illa var det.

Så passande att Patrik 1,5 började precis efter. Han är snygg. Och Gustav Skarsgård med.
Jag såg den i och för sig på bio när den gick, och för ca tre veckor sedan. Men jag gillar den.


Nu kommer lite roliga bilder för att lätta upp stämningen på dagen.





Så, nu har dessutom Ak, Robert, Sandra och Linus kommit hit, så jag är inte ensam.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0