För du kan inte se, med löv som faller ner, hur fel jag är

Dagen har bestått av Hot Rod. Hot Rod igen och en del Hot Rod.

Men sedan var det lite The sims i emellan.

Och en stor del av dagen gick till att sminka mig dock. För det gjorde jag flera gånger.
Cirkustema var grejen.

Men bilderna lägger jag kanske upp imorgon eftersom jag inte orkar.

Och imorgon bär det av till Götlaborg med systern min. Vi ska på ett möte.

För min syster är väldigt ordentlig och djup, därför sökte hon till Paradise Hotel. Ett väldigt givande program som jag alltid följt, med hela mitt hjärta.
De hörde av sig tillbaka, så nu ska hon på ett sista (antar jag) möte och då får vi veta svaret på frågan vi, åh så pinande länge, väntat på.
Om hon kom med eller inte.
Aaaah vad jobbigt, jag kommer inte kunna sova i natt. Eller inte...







Så godnatt. Imorgon kanske det blir mycket bilder. Men jag kanske inte orkar...

Kommentarer
Postat av: //Anon

The sims är kul! är det 3:an du kör?

2009-07-31 @ 17:19:18
Postat av: Alexandra

om hon kommer med så kollar jag varje gång :)

2009-08-05 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0