I game, therefore I am.

Så... det blev ju inget "imorgon" igår, eftersom jag spenderade dagen med att vara lite i skolan och sedan åka till Alexandra för att spela Zelda (Triforce for life! Woo) Twilight Princess, på Wii.
Och så bra det var sen...
Idag gick åt att gå upp, få lite sms, göra mig redo och åka till Alexandra. Spelandet började vid ca 09.30 och fortsatte nonstop till ca 20.20.
Eftersom vi båda är Zelda- nördar, så gick vi också igår in på Internet och kollade på olika Zelda kläder. Det fanns också olika smycken m.m.
Och såklart var det inte bra Zelda vi kollade på, utan många fler roliga saker. Typ som Family guy, Koolaid och Beastie Boys.
A- team var ju såklart också på listan, dock inte lika intressant.

Nu håller jag på med en hkk- uppgift och sedan ska jag sova. Jag funderar på att skicka in den imorgon på morgonen för att kunna sova ut, då min syster tar studenten imorgon och jag ska vara där.
För helst vill jag inte se ut som ett monster, även om man kan tro det.

För övrigt har jag helt plötsligt börjat skriva på en berättelse. Nu ska man inte tro att jag vanligtvis planerar när jag ska skriva, men denna har utvecklats på min moped och vidare till en över 5 sidor lång historia. Vad den handlar om? Ja, vad tror du?

Läste klart ännu en Dr.McNinja idag, han är bäst. Ha en trevlig natt.
Själv ska jag tänka på The stroke och ha det mysigt haha. Haha.


(Ps. rubriken finns att köpa som t-shirt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0