I was made the wrong way

Jag är väldigt trött idag och har suttit framför TV:n hela dagen lång. Väntar på att pappa ska komma hem med godis. Hoppas på Geisha.

Hittade en jättebra sida med vampyrböcker. Men alla som är vampyrnörnar har väl redan hittat den och alla Twilightfans kan behålla byxorna på, för de böckerna är inte ens med. Så försök inte.

Hela min existens verkar vara överflödig och då hjälper en bra bok. Snart är det dags för Sagan om ringen igen känner jag.

New Moon - filmen, är också på listan. Tillsammans med resten av Twilight-serien och såklart Pride and Predjuce (and Zombies).
Sommarlovet börjar på onsdag, vilket är lite sent, men jag klagar inte.

Jag tror jag har seriösa problem. Hur är det meningen att man ska fatta allt som har med känslor att göra? Jag vet ju knappt vad jag själv känner och tycker om saker. I alla fall inte om människor. Det hela är screwed up och jag kommer förmodligen skriva mer om det vid ett annat tillfälle...

PP
PPZ
E
BD
IWTV
TVL
TQOTD
Blood Coven:
BTB
ST
GTG
Bloodline:
BL
R
Cassandra Palmer:
TTD
CBS
ETN
CTD
Mortal Instruments:
COB
COA
COG

Jag skulle gärna haft en såndär sak som de visade på Oprah, för jag vill kunna läsa alla dessa böcker... Och alla filmer sen... Varför gör folk fortfarande film? Man har ju inte hunnit kolla igenom alla än. Jag vill se alla filmer jag vill se, vilket kan bli svårt för man vet ju inte vilka man vill se när det finns så många som man inte hört talas om...
Aja, snart blir det Ashton och Seann i alla fall. Tur det.
Senare blir det ett inlägg till, så hold tight...

(Tjockishand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0