Music in my brain. It's slowing up the thinking-train.

Snabbt inlägg om dagens musik hittills:
Morgonen bestod av M.I.A - Paper planes, Bucky done gun, Sunshowers(min personliga favorit med henne)(som jag hört dvs)
Och såklart Håkan Hellström - rullar, vän med en bil

Lyssnade på Bandit som vanligt och känner mig tvingad till att lägga upp lite länkar eftersom låten jag hörde passar en jäkla massa på hur jag känner mig idag.

Radiohead med creep

Och en lugnare version av samma låt

Den lugnare versionen tog ajg med för att jag dels gillar den, dels vissa kanske tycker om akustisk gitarr bättre och dels för att Johnny Depp är med i videon. Härligt härligt.

Sedan har vi lite The Killers och Billy Squire också med det får vara sålänge. (Och det var jag som kom på rubriken, tack för applåden)


(Och nej, det är inte Raidohead på bilden. Det är The Kooks)

Kommentarer
Postat av: Peter

The kooks är bra, jag kan skicka i att kommentera dig om du vill

2009-06-02 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0