Napoleon

För folk som gillar parodi och allmänt roliga låtar, här är något för er:

Även om det är lite sent att göra nu, det vet jag, så kan jag ändå rekommendera Jamesatwar på youtube.
Jag har ganska nyss uppäckt Lonely Island också, som är väldigt duktiga.

En annan sak jag tänkt på vid flera tillfällen, varav ett var häromdagen när jag kollade på en dokumentär om fransk historia, är att det finns en bild på Napoleon där han är fett snygg. Och jag är inte personen som brukar använda ordet "fett" till något bra.

Jag kände mig då tvingad till att söka lite efter bilder på honom och kom fram till att tyvärr var han bara snygg på denna bild.
Så here you go. Det är en otroligt skickligt målad bild som jag avundas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0