Sea of newfallen leaves

Jag har återupptäckt Panic at the disco denna helgen och nu kan jag inte få nog av hans härliga röst. He's so fuckable...
Gillar verkligen dem, hade bara glömt bort det... Fast egentligen inte, för jag har lyssnat en del på deras äldre musik det sista, men inte såhär mycket. För den musiken är inte sånhär.

Och Tad min Tad, har varit med mig hela helgen.

För dem som inte vet har jag, Alexandra och min mor varit i våran sommastuga. Det blev en helg utan Link, lite tråkigt. Men istället, Land of the dead, Dorm daze, Madhouse och möjligen någon mer film...
Tanken var i alla fall att vi skulle tittat på Secret Window också, men den fungerade inte.
Jag hade redan sett Madhouse och en del ur Land of the dead, men det var trevligt ändå. Eller, så trevligt som hemsökta mentasjukhus och zombies kan bli det vill säga.

Men men... Nu har jag alltså en till att sätta upp på listan. Brendon Urie. Jag kan inte hjälpa att tänka "Urine" varje gång jag ser namnet dock... Haha.

Här har vi lite bilder på pojken. Jag tog de jag tyckte mest om och de som var minst fjantiga. Även om jag gillar fjantet.





Kollade på Söndagsparty, eftersom Håkan Hellström skulle vara med. Naturligtvis inte bara därför, men till stor del därför. Det var roligt, men det kanske bara var jag som tyckte, när de insisterade på att spela hans låt på bussen och man såg Håkan vända sig åt olika håll, inte vetandes vart han skulle ta vägen. Haha... Bra tv. Haha.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Inbetweeners tänkte jag, för det är roligt. Och skolan börjar inte förrän kvart i eller kvart över tolv imorgon. Har inte riktigt koll. Aja...
Ska skicka in min Bostaden imorgon också, på morgonen. Sedan ska jag ta ett bad. Eller en dusch, beror på vad jag hinner...

Helgen har varit härligt slappsjärtad. Northern downpour, When the day met the night och alla andra härliga låtar. Blandat med Bad things, Sex on fire och den allmäna sexigheten i Brandons röst.
Och till sist Andy och Jorma med hans trevliga röstbyte.

Nu har jag kollat på The 'Bu
Young, sexy people that live in Malibu call it The 'Bu, because when you say the entire word, it takes time, and then you wouldn't be young anymore.

We didn't do The 'Bu this month, we didn't do The 'Bu!

NU blir det Inbetweeners.



I'm feeling naghty...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0