Stroke me

Åh, Tad Hilgenbrinck är så snygg.
Curiosity of Chance är asbra, rekommenderar den till alla som orkar söka upp den.

Det finns en sexig-dans scen som är lite trevlig. Speciellt med låten till. Låten heter The stroke och klippet finns på youtube.
Men för säkerhets skull lägger jag upp länkar.

Stripp

Låt

MmmMm...




Sedan har vi det där om att han skulle vara gay. För jag läste en som skrev att han faktiskt var det och en annan som sa att han inte var det. Oavsett får man ju hoppas att han i alla fall är bi. Hehe.

Som de flesta andra såg jag honom först i American Pie och det känns lite lustigt att se honom helt tvärtom i denna rollen.
Typ som Barney i HIMYM, som egentligen är gay men som spelar den största playern jag skådat.

När jag såg denna filmen började jag tänka på American Pie. Då fick jag en tanke, tänk om Sifler (Sean William Scott) var gay i filmerna? Eller ännu bättre, att det skulle visa sig att han föll för en kille i The wedding.

I alla fall, min slutsats är; Om du orkar leta upp filmerna, kolla på Another gay movie och Curiosity of Chance. Tackar för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0